فلســــفه ی بیمار

فلســــفه ی بیمار

این چیز ها مهم نیست ...

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 60
بازدید هفته : 76
بازدید ماه : 76
بازدید کل : 30865
تعداد مطالب : 58
تعداد نظرات : 31
تعداد آنلاین : 1


Rise And Fall

 دوباره همون سوز سرمای حقیقی . . .

مجبورم کرد که برگردم و تو خودم فرو برم و بنویسم تا نذارم وجودم یخ بزنه


البته که مدتی بود اینطور بود , اما طبق معمول

من هم مثه بقیه اونایی که خرشون از پل میگذره دیگه یادشون نمیاد

کی بهشون کمک کرد تا دووم بیارن

چی بهشون کمک کرد

رمز ورود رو فراموش کرده بودم ...


مهیار

آقای "سرکش بزرگ"

"شاکی"

"ساز مخالف"

"نا سازشگر"

"از نظر برخی لوس"

"با احساس"

"ترقی خواه"

"بی کله"

"بی ایمان"

"مستعد برای همه چیز!"


به همه گفتم که من میتونم و انجامش میدم ...

                    همه به من ایمان دارند ....

                                                                       بهم گفتن :<< پسر تو در آینده یه چیزی میشی!! >>

      اول که به خودم گرفتمو فکر کردم از همه بهترم

                                بعد چند جا تو سری های بزرگی خوردم از زندگی

                                                                        خودمو جمع کردم ...

           خودمو جمع میکنم ...

                                                   بادِ بلند شده از همه چیز منو تحت فشار قرار میده

                       اما نمیتونه سر خود تحت تاثیر قرار بده        



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: مهیار تاريخ: جمعه 31 خرداد 1392برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

خسته از دنیای تکراری ... به دنبال ماورا !!! تفکر در مورد دنیای تکراری وقتی در ماورا به سر میبریم...

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to villain.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com